Analyse en inzicht

Hoe doe je het in de zoekmachine? Kunnen potentiële klanten je vinden? Hoeveel bezoekers leveren jou uiteindelijk een conversie op? Hoe is je online reputatie en hoe gebruiken bezoekers jouw website? Hoe groot is de online markt voor jouw product? Inzichten helpen je in je strategie maar ook in de ontwikkeling van je eigen onderneming.

Inzicht is belangrijk

Als je niet weet waar je staat, hoe weet je dan dat het beter gaat? Met het plan voor Analyse en Inzicht gaan we zorgen dat alles klopt, van A-Z moet alles wat je online doet inzichtelijk zijn met duidelijke cijfers. Ik werk niet met ingewikkelde dashboards, maar gewoon checkins, het liefst elke twee weken, waar we samen de stand van zaken bespreken.

Privacy first

Privacy en online marketing gaat bij veel bureau's niet hand in hand. Want als je privacy voorop stelt mis je data. En dat klopt. Maar de het tegenovergestelde begint ook waar te worden: door niet privacy bewust statistieken te verzamelen begin je nu achter te lopen en data te missen, doordat browsers en telefoons zélf er voor kiezen je statistieken niet meer door te geven.

Met Privacy Bewust meten heb je iets minder data beschikbaar, maar de data die je hebt is een stuk accurater dan het alternatief. En daarmee kan je veel betere keuzes maken én zet je ook de privacy van je potentiële klant vooraan.